EKSPONERINGSPLATFORM FOR EN UNIK MÅLGRUPPE
Tilføj din overskrift her
DISTRIBUERET TIL OVER
EN LEVETID PÅ 1 ÅR, HVOR MAGASINET BRUGES I FORENINGENS MARKEDSFØRING
FAKTA & FORMÅL
Autismebladet er sat i verden for at promovere foreningens politiske arbejde og bringe nyheder og den nyeste viden til foreningens medlemmer over hele landet.
RESULTATER

FYSISK
Det fysiske magasin blev lanceret på Sikon Konferencen 2022 til konferencens cirka 2000 gæster - alle i en yderst relevant målgruppe for magasinets annoncører. Magasinet blev revet væk og rost til skyerne.

ONLINE EKSPONERING
I skrivende stund har magasinet over 3.000 visninger alene på vores digitale udgave - magasinet er også tilgængeligt på Landsforeningen Autismes hjemmeside, hvilket sender den samlede online eksponering af magasinet langt over de 3.000 visninger.

CLICKS, CLICKS, CLICKS
I magasinets online version, linker vi naturligvis til vores annoncørers hjemmesider - magasinets 34 annoncører har samlet fået over 1.000 clicks i skrivende stund.

TOPSCORER
Den annonce med flest clicks er Spektrumshop, der har fået over 200 clicks på deres annonce - ikke noget vanvittigt høj tal i sig selv, men her skal man huske på, hvert et click er 100% relevant i forhold til den snævre målgruppe.
KUNDEN SIGER...
