EKSPONERINGSPLATFORM FOR EN UNIK MÅLGRUPPE
Tilføj din overskrift her
DISTRIBUERET TIL OVER
EN LEVETID PÅ 1 ÅR, HVOR MAGASINET BRUGES I FORENINGENS MARKEDSFØRING
FAKTA & FORMÅL
Autismebladet er sat i verden for at promovere foreningens politiske arbejde og bringe nyheder og den nyeste viden til foreningens medlemmer over hele landet.
RESULTATER
![](https://i0.wp.com/www.boostly.dk/wp-content/uploads/2022/09/Image_Placeholder-about.jpeg?fit=683%2C600&ssl=1)
FYSISK
Det fysiske magasin blev lanceret på Sikon Konferencen 2022 til konferencens cirka 2000 gæster - alle i en yderst relevant målgruppe for magasinets annoncører. Magasinet blev revet væk og rost til skyerne.
![](https://i0.wp.com/www.boostly.dk/wp-content/uploads/2022/09/Image_Placeholder-about.jpeg?fit=683%2C600&ssl=1)
ONLINE EKSPONERING
I skrivende stund har magasinet over 3.000 visninger alene på vores digitale udgave - magasinet er også tilgængeligt på Landsforeningen Autismes hjemmeside, hvilket sender den samlede online eksponering af magasinet langt over de 3.000 visninger.
![](https://i0.wp.com/www.boostly.dk/wp-content/uploads/2022/09/Image_Placeholder-about.jpeg?fit=683%2C600&ssl=1)
CLICKS, CLICKS, CLICKS
I magasinets online version, linker vi naturligvis til vores annoncørers hjemmesider - magasinets 34 annoncører har samlet fået over 1.000 clicks i skrivende stund.
![](https://i0.wp.com/www.boostly.dk/wp-content/uploads/2022/09/Image_Placeholder-about.jpeg?fit=683%2C600&ssl=1)
TOPSCORER
Den annonce med flest clicks er Spektrumshop, der har fået over 200 clicks på deres annonce - ikke noget vanvittigt høj tal i sig selv, men her skal man huske på, hvert et click er 100% relevant i forhold til den snævre målgruppe.
KUNDEN SIGER...
![](https://i0.wp.com/www.boostly.dk/wp-content/uploads/2022/09/torben-dan-pedersen.jpeg?fit=480%2C321&ssl=1)